הוכחות בתיקי גירושין

מה זה חקירת הוכחות בתיקי גירושין ?

במקרים רבים, אנו יודעים מידע כלכלי רב אודות בני הזוג שלנו, אולם אין לנו את המסוגלות להוכיח זאת בבית משפט לענייני משפחה או בבית הדין הרבני.

באותם מקרים, עולה נחיצות להוכיח את מה שכבר ידוע.

רבים מאתנו לא היו מעולם בבית דין כזה או אחר, ולכן לא מבינים שכל אחד מהצדדים יכול לטעון מה שבא לו, או כמו שעורכי דין רבים נוהגים להגיד "הנייר סופג הכל". שופט בית משפט או דיין בבית הדין הרבני לא תמיד יודע להבחין באמת מתוך החומר הכתוב. זאת הסיבה, שרצוי וכדאי לגבות את הטענות שלך בהוכחות אמיתיות.

נעמי, לקוחה במשרדנו, רצתה להוכיח שבעלה, קבלן בנין, מקבל כספים במזומן אשר הוא אינו מדווח עליהם לרשויות. חלק מכספיו מדווחים וחלקם בשחור. 

גלעד, לקוח במשרד, חשד שאשתו רכשה שטח להשקעה בצפון הארץ אולם רשמה אותו על שם אחד מהוריה.

המידע הרלוונטי יכול להיות פשוט כמו בדוגמאות שציינתי, ויכול להיות גם הרבה יותר מורכב מזה. בכל מקרה, משרדנו כאן כדי לעזור לכם להמחיש את המידע שלכם.

אלו ראיות מקבלים ?

לחוקרים פרטיים יש כל מיני טכניקות על מנת לחשוף מידע ולאסוף ראיות. זה יכול להיות באמצעות מעקבים, גבית עדויות, אמצעים טכנולוגיים, חקירות בכיסוי (במסווה) ועוד.

לא משנה מה הטכניקה, בסופו של דבר, אנו מחפשים להשיג משהו בעל ערך, שאמור להמחיש את מה שאתם חושדים בו או יודעים אותו.

יש כל מיני רמות של ראיות, וכל מקרה לגופו לגבי מה ניתן להשיג ואיך, אולם לרוב הכל יתנקז לצילומים, מסמכים והקלטות, אותם ניתן להגיש למקום בו מתנהל תיק הגירושין שלכם.

מה חשוב לדעת לפני שמזמינים חקירת הוכחות ?

כנראה שאיש מאתנו לא באמת יכול להגיע מוכן למצב של משבר משפחתי.

גם כשהכתובת על הקיר, יש חוסר מסוגלות להאמין שזה המצב, ולכן אנו לא נוקטים פעולות מבעוד מועד. הדבר גורם לכך, שלעיתים, עד שאנו מבינים את המצב, ועולה נחיצות להוכיח את מה שאנו מודעים אליו, התזמון לא פועל לטובתנו. הצד השני כבר מודע לצורכים שלנו, ועתה הוא יזהר פי כמה ממה שנהג קודם.

לכן, חקירת הוכחות שונה מחקירה של מידע, והיא אינה מספקת ערובה בטוחה להצלחה. לפני כל חקירת הוכחות משרדנו ממחיש ללקוח את מידת אחוזי ההצלחה הצפויים בכל מקרה ומקרה, בהתאם לנתונים שהוצגו בפניו מלכתחילה או לאחר בדיקה ראשונית.

מן הסתם, ככל שנקדים את הפעילות, כך יגדלו סיכויי הצלחה.

לשיחה אישית חייגו 03-5322520

אני כאן לרשותכם

השאירו הודעה ואענה בהקדם!

מאמרים נוספים

לרשותכם לאורך כל הדרך

אז מה כבר יכול להדהים חוקר פרטי שכבר ראה הכל ?

עוד רגע תדעו.

עד אז, תנו לי לקחת אתכם למסע מטורף בין שקרים לאמת, בין מרכזי "נשים עובדות" לארכיונים מאובקים משנות החמישים, בין חדרי לידה לבתי קברות, בארץ ובחו"ל. נפגוש קבצנים, נפגוש מיליונרים, ולעיתים נפגוש את שניהם באותו אדם. יחד נפצח את התעלומות ונגלה כמה מהטריקים הסודיים שרק חוקרים פרטיים יודעים.

כאן תגלו כמה מסיפורי החקירות האמיתיים, המרגשים, המצחיקים והכואבים ביותר שתשמעו אי פעם. סיפורים מהחיים ושל אנשים אמיתיים, שאיבדו מישהו יקר והיו חייבים חוקר פרטי כדי למצוא אותו ולעשות לעצמם קלוז'ר בשביל הפצע הפתוח בנפשם.

ויש כאן גם סוד נוסף, ענק, שאפילו אני לא ידעתי עליו. והתפקיד שלקחתי על עצמי בחיים הוא לדעת.

סאם זיברט, חוקר פרטי ובעל משרד חקירות ידוע, כותב טור קבוע בעיתונות מזה 20 שנה. בספר ביכורים זה הוא חושף את פרטי התעלומה המסתורית שליוותה אותו כל חייו.